קצת על המוצרים שלנו

מוצרי הטיפוח של זמן חלום מיוצרים בעבודת יד ממרכיבים טבעיים, טהורים, טבעוניים ואורגניים

אנחנו משתמשים בחומרי גלם הכי איכותיים שיש בשוק, המרכיבים העיקרים בסבונים ובמוצרים שלנו הם שמן זית איכותי אורגני בכבישה קרה, חמאת קוקוס אורגנית בכבישה קרה, חמאת שיאה אורגנית בכבישה קרה, שמן שקדים אורגני בכבישה קרה, שמן המפ אורגני בכבישה קרה, שמן אובליפיחה, שמן נר הלילה, שמן קלנדולה שמן חוחובה, שמן זרעי רימון ושמנים אתריים טהורים.

חשוב להבין הסבונים שלנו מעוצבים ויפים אך הם לא מיועדים לקישוט, אנו ממליצים להשתמש בהם גם במקלחת לשימוש יומיומי לעור בריא, רך ונעים.

מהניסיון שלנו ושל הלקוחות שלנו אנחנו בטוחים שלאחר מספר ימים שבהם תתחיל/י להשתמש בסבונים שלנו ובמוצרי הטיפוח הטבעיים שלנו העור שלך ירגיש הרבה יותר בריא, נעים, רך למגע ולא יבש.

כל המוצרים שלנו, בריאים לעור, נקיים מרעלים, אקולוגים ושומרים לנו על האדמה ומי התהום, לא נוסו על בעלי חיים, ללא מוצרים מן החי וללא שמן דקל.

למה חשוב להשתמש בסבונים וקוסמטיקה טבעית:

סבונים רגילים או סבוני "אל סבון" מכילים SLSחומר המשתייך למשפחת הכימיקלים, ואשר בו משתמשים לרוב כמנקה רצפות בתחנות דלק ומוסכים להמסת גריז ושמן מהרצפה! חלק מתופעות שהוא עלול לגרום הם: אלרגיות, גירוי בעור ואדמומיות, קטרקט ועוד. הוא מצטבר בלב, בכבד ובריאות, הוא מסיר את השומן הבריא שעל העור ולאורך זמן מייבש את העור.

מוסיפים אותו לסבונים כי הוא גורם לקצף רב והוא מוצר זול מאוד לתעשייה.

רוב מוצרי הקוסמטיקה והסבונים הרגילים מכילים ריחות וצבעים סינטטיים העשויים בדרך כלל על בסיס נפט, ושעלולים לגרום לכאבי ראש, לאלרגיות ואסטמה של העור.

ברוב מוצרי הקוסמטיקה משתמשים בחומרים משמרים "פראבנים" תפקידו למנוע פעילות חיידקים, פטריות, עובש ולשמור על חיי המדף של המוצר. עם זאת לפראבן נטייה לייבש את העור, להאיץ את תהליך ההזדקנות, עלול לגרום לאלרגיה, עלול לגרום לסרטן השד ופגיעה בהתחדשות הטבעית של העור.

עוד חומר שנמצא ברוב מוצרי הקוסמטיקה ובשמן תינוקות הוא שמן מינרלי/פרפין, זהו תוצר לואי של תעשיית הנפט. הוא גורם לבעיות עור, האטת התחדשות התאים, יוצר יובש והזדקנות בטרם עת, אוטם את העור ומונע סילוק רעלים, עלול לגרום לאקנה וחשוד כחומר מסרטן.

יש עוד חומרים רבים רעילים שמוסיפים במוצרי הקוסמטיקה ותעשיית הסבונים, זוהי רק רשימה קצרה על חלק קטן מן המוצרים הרעילים.

לקוחות רבים שלנו מספרים שברגע שהפסיקו להשתמש במוצרי הקוסמטיקה והסבונים שמכילים חומרים אלו, העור הפסיק להיות יבש, הפסיקו כאבי הראש וגירויים שונים בעור.