שמנים וחומרי גלם בקוסמטיקה טבעית

קצת על היתרונות של חלק מהשמנים שאנו משתמשים בהם בסבונים ובמוצרי הטיפוח שלנו –

שמן זית כתית מעולה אורגני בכבישה קרה – שמן זית הוא מרכיב עיקרי במוצרי הטיפוח של זמן חלום, אנחנו משתמשים בשמן זית האיכותי ביותר שקיים כיום בשוק, השמן שייך למשפחה שלנו כך שאנו יכולים להבטיח שהשמן הוא באיכות מעולה. שמן זית מומלץ לטיפול במגוון רחב של בעיות עור, מטפל בעור יבש, טוב לאקזמות, אסטמה של העור, פסוריאזיס, נגעי עור, מתאים לתינוקות, מכיל חומצות שומן בלתי רוויות. כמעט כל המוצרים שלנו מכילים שמן זית.

שמן קוקוס אורגני בכבישה קרה –  שמן קוקוס הוא מרכיב עיקרי בסבונים שלנו ובמוצרי הטיפול שלנו, הוא מכיל שילוב ייחודי של חומצות שומן עם תכונות מרפא רבות עוצמה. שמן קוקוס הוא אחד מהמקורות העשירים ביותר של שומן רווי הידוע לאדם, כאשר כמעט 90% מחומצות השומן הן שומן רווי. שמן קוקוס מזין ומגמיש עור יבש וחסר ברק ובשל הרכבו, ומשקלו המולקולרי יש בו יכולת לחדור לשכבות העמוקות של העור ולהזין אותן.

חמאת שיאה אורגנית בכבישה קרה – חשוב לבדוק שחמאת השיאה היא בכבישה קרה ולא חמאת שיאה מזוקקת, שחמאת שיאה מזוקקת מאבדת הרבה מהערכים שלה, חמאת שיאה בכבישה קרה מגיעה בצבע צהבהב ובעלת ריח חזק ואדמתי, חמאת השיאה הלבנה ללא ריח הוא חמאת שיאה מזוקקת) חמאת השיאה עשירה בוויטמין E (נוגד חימצון), בחומצות שומן, בפרוטאינים ופחמימות. מזינה את העור, מרככת ושומרת מצוין על העור מפני יובש אך גם בעלת איכויות טיפוליות מופלאות, מגנה על העור מפני השמש, משמשת לטיפול בבעיות עור שונות כגון פריחה, אטופיק דרמטיטיס, פסוריאזיס, דלקות עור ופטריות. היא גם מקלה על גירויי עור הנובעים מעקיצות, מאלרגיות, כוויות שמש ופציעות קלות. החמאה מזינה ומשקמת עור בוגר וגם עור עם סימני מתיחה.

שמן נר הלילה אורגני – שומר על רמת הלחות של העור גם פנימית וגם חיצונית. מחדש עור, מסיר קמטים וצלקות. עוזר לטפל באקזמה, עור קשקשי, סבוריאה. עור מגורה ואדמומי.

שמן תמנו אורגני – שמן סמיך עשיר בצע ירוק ענבר, מעולה לסימני מתיחה ובעיות עור, מתאים לטיפול בצלקות, מלות עור, גרדת, עור יבש, פצעים ויבלות.

שמן אובליפיחה אורגני – מהווה מאגר שלם של מרכיבים חיוניים, מכיל ויטמינים, חומצות שומן חיוניות, חומצות אמינו, נותן לחות, הזנה, משקם את העור ומאיץ ריפוי פצעים, מעודד חידוש תאים בעור, ומסייע להגלדת פצעים וכוויות, מתאים לכל סוגי העור במיוחד לאנטי אייג'ינג, עור יבש, עור מזדקן, דלקות כוויות ופצעים.

שמן זרעי רימון אורגני בכבישה קרה – מכיל חומצת שומן ייחודית ואנטי-אוקסידנטים, השימוש בשמן זרעי רימון המגביר את גמישות העור, מחזק את קרומי התאים, מגן מפני נזקים סביבתיים של מזג אויר, גיל, שמש, פיגמנטציה, מפחית קמטים וקמטוטים, מטפל בשומות שומניות, צלקות, מבהיר כתמי עור ומונע התפתחות והתפשטות של סרטן העור.

שמן המפ אורגני בכבישה קרה – האחד השמנים המכילים את הריכוז הגבוה בטבע של חומצות שומן הכרחיות ממקור צמחי, שמן בעל תכונות אנטי דלקתיות חזקות ואנטי סרטניות. הוא משפר את רמת התפקוד והאנרגיה של התא. בגלל תכולת האומגה 3 הגבוהה הוא חיוני לבריאות ומראה העור, מסייע לטיפול בבעיות כגון אקנה, אקזמה ומחלות עור פסיכוסומטיות כגון פסוריאזיס וסבוריאה יבשה. מומלץ לעור יבש ומבוגר.

שמן קלנדולה אורגני – השמן הינו אנטי דלקתי, מאיץ התחדשות תאי עור, אנטיספטי, משקם עור, עוזר לטפל באקנה, עור יבש, מבוגר, סדוק, עוזר באיחוי צלקות, מטפל בכוויות שמש, שפתיים יבשות וסדוקות, פריחה מחיתולים, פטמות סדוקות, טחורים, ופיסורה, ממריץ את התחדשות תאי העור, מסלק פצעים, דלקות, כוויות, אדמומיות בעור ומגן על העור מפני נזקי שמש. שמן קלנדולה ידוע מזה מאות בשנים כצמח בעל תכונות ריפוי רבות. שמו העברי של הצמח הינו: צפרני חתול שמן איכותי המזין ומגמיש את העור, שומר על לחותו הטבעית, נוגד דלקת ומרגיע עור. יעיל לטיפול בדליות, פצעים, חבורות, כוויות, צלקות, תפרחת חיתולים, גירויי עור, פטריות, עור יבש, ומגוון תחלואי עור.

שמן חוחובה –  הוא שמן בעל תכונת הרגעה, עוזר לשמירה על גמישות העור ורעננותו,  מרכך ומחליק אותו, נותן לו ברק, מתאים לעור מבוגר, ולהגנה על העור מפני פגעי הסביבה.

שמן אתרי לבנדר – הינו אחד מצמחי המרפא העתיקים והרב שימושיים הידועים בשימוש. נהוג להשתמש בו לטיפול בעור והתחדשות עור, ריפוי פצעים, מקל על הכאב של כוויות ועקיצות חרקים,  מרגיע ומעודד, מפחית מתח עצבים, דלקות, כאבי ראש, להרגעת אלרגיות בעור, לטיפול בכוויות, לריפוי חתכים, אקזמות יבשות, דרמטיטיס, פסוריאזיס, מרגיע עקיצות חרקים, מרגיע גירויי עור וגירודים. מעולה לעיסוי והרגעת שררים כואבים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.